'''ÇEVRECİLİK ANLAYIŞIMIZDA KAPIMIZ, SİYASET DIŞI VE TARAFSIZLIK İLKESİNDE OLAN HERKESE AÇIKTIR'''

177 NE İŞE YARAR …….

Marmaris günnücek ormanları koruma altına alınıyor

Günnüceğimiz bakıma alınıyor..

Kutengin ‘ Pazartesi sabahı Günnücekden yükselen dumanları görünce 177’ yi saat 10.30 da aradık. Hem bilgi almak hem de ihbarda bulunmak için .Ancak, hatta bir çok  yer gezdirilerek santrala ulaşmaya muvaffak olamadık. Ciddi bir yangın olsa idi saat 10.30 da görevli ! olanlar bunun sorumluluğunu nasıl alabileceklerdi.

Günnüceke ulaştığımızda, Milli Parklar Müdürü Sayın Fikret Çatalkaya nezaretinde çevre temizliği ve Sığla ağaçlarına zarar veren Kamışları temizleme su kanallarını açma mücadelesi verdiğini gördük.”

• Marmaris günnücek ormanları
  • DIGITAL CAMERA

Çatalkaya ‘ Bu kamışlar evvelki yönetimler tarafındanne maksatla dikildiği belli olmayan şekilde  dikilmiş ve görüldüğü gibi azmakların su akışını önlemekde ve sığlaya zarar vermektedir. Biz buraları temizleyerek ağaçdan yapılmış yürüme parkurları yapmaya ve ziyaretçilerin Günnücekin bu yürüme yolları ile derinliklerine ulaşmalarını ve sığlayı yakından tanımalarını sağlamaya çalışacağız. Ayrıca su akıntılarının kanal temizliği ile küçük göletler meydana getirip sığlanın ihtiyacı olan akar suları her yere ulaşmasını temin etmeye çalışacağız. Gördüğünüz gibi Sahilde evvelce   kurumuş olarak gördüğünüz ağaçlar evvelce yaptığımız  temizlik ile gördüğünüz gibi yeşermeye başlamıştır. Bu temizlik ve bakım için personel dahil çok şeye ihtiyacımız var ve projelendirmek istiyoruz. Mevcut ev’i bir eğitim salonu haline getirdik .Köprüyü yeniledik.’ Dedi..

Kutengin ‘ MÇD Olarak her konuda yanınızdayız ihtiyaçlarınızı bildiriniz destek olmaya hazırız. Marmaris’in bu cennet köşesinin nasıl yalnız bırakıldığının farkındayız dumanı görünce her ne kadar sizin haberdar olduğunuzu bilsek de ulaşamadığımız cevapsız kalan 177 arayışlarımızın verdiği endişe ile buraya geldik. Bizim de Milli Parklar için hazırladığımız projeler var Tarih beklediğimiz bir Çalıştay hazırladık ve burada sunmayı planlıyoruz.. çalışmalarınızdan ötürü teşekkür ederiz ”dedi..